השגשוג המסחרי שהגיע דווקא בתקופת משבר הקורונה העולמי לא הפתיע את מי שחזה פריחה של נדל"ן עסקי, הודות לביקוש הגובר בהתמדה של הצרכנים בארץ ובעולם. מדובר בנדל"ן שמיועד לא רק לעסקים קמעונאיים וסיטונאיים, אלא בעיקר לגיבוי שלהם במחסנים ובמרכזים לוגיסטיים – מרלוגים (מרלו"גים). הביקוש להם גדל משום שיותר אנשים מגלים את היתרונות של המסחר באינטרנט ואת היבוא האישי, והם מחליפים את החנויות בקניונים וברחובות. לכן, חברות רבות שמייצרות ומשווקות מוצרים כאלה זקוקות ליותר שטחי אחסון, הן של חומרי גלם והן של המוצרים המוכנים. המחסנים עצמם מתחלקים בין הסוגים השונים של הסחורות ומתאימים לכל סוג לפי הדרישות, אבל אין ספק שכקטגוריה בפני עצמה, השכרת מחסנים בצפון גדלה בזכות הפריחה בתחום זה.

חשיבות המחסנים ברחבי הארץ

מחסנים הם המבנים הלוגיסטיים החשובים ביותר בתכנית העבודה של כל מפעל ולכן הגידול בפעילות העסקית מחייב התאמה של מחסנים להכיל את כל הצרכים של המפעל או העסק שזקוק למחסן. מכיוון שמפעלים רבים ממוקמים באזורים שונים בארץ לפי הנוחות והכדאיות הכלכלית שלהם, גם המחסנים שהם זקוקים להם ממוקמים לפי הצורך בשינוע מהיר מהנמלים ואליהם, ומהמפעל או העסק אל הלקוחות. משום כך, מובן למה יש ביקוש של השכרת מחסנים בצפון בדיוק כמו במרכז ובדרום, וזאת כדי להקל על הלוגיסטיקה של הייצור והשינוע של חומרי גלם ומוצרים ליבוא ויצוא. עלויות כח האדם, הדלק, וכמובן הפקקים בכל כבישי הארץ, מחייבים פריסה נכונה של המחסנים על מנת להגיע בזמן ללקוחות, ועל כן עסקים רבים בוחרים להקים מרכזים לוגיסטיים בכמה אזורים.

למי נחוצים מחסנים?

לא רק מפעלים גילו את הנוחות של מרלוגים באזורים שונים בארץ. השכרת מחסנים בצפון נוחה גם בגלל זמינות המחסנים, לא רק למפעלים, כי אם לארגונים וגופים שונים. אנחנו מוצאים מחסנים שחייבים שטחי אחסון שונים בהיקף משתנה, במקומות שבנויים בדיוק לשם כך ומנהלים רישום מסודר כדי להקל עליהם לעקוב אחר המלאי ולפקח על כך. אנחנו מוצאים אותם בכל הארץ – מחסני תרופות ומזון, מחסני חומרים לתעשיית הקוסמטיקה והניקיון, מחסנים לחומרי גלם לתעשיות עץ ומתכת, מחסנים לפלסטיק וחומרים פולימרים שונים, מחסנים למוצרים שמייצרים מכל חומרי הגלם האלה, מחסנים לציוד ומכשירים, מחסנים לתכולות של בנייני משרדים ומפעלים שונים, והם כולם מסודרים בשיטות ארגון מודרניות וחכמות כדי לאפשר ניצול מרבי של המקום והתפוסה שלהם, ומנגישים בקלות כל סחורה ותכולה לבעליה בקלות וביעילות.

נדל"ן עסקי איכותי

איתור מחסנים איכותיים שאפשר להסב לשימושם של מפעלים מתוחכמים וארגונים שונים ולהתאמתם לשימושים השונים הוא ענף בפני עצמו. יש מי שמציע השכרת מחסנים בצפון באזורים המבוקשים ביותר, משום שהם קרובים למפעלים ולדרכים מרכזיות שמקילות על התעבורה והשינוע משם בנוחות. אין ספק שזהו שיקול חשוב מאוד כשמחפשים מחסנים להשכרה כדי להכיל את מרכזי הלוגיסטיקה של החברות הגדולות ביותר בישראל שמייצאות, ולכן גם זקוקות למחסנים יעילים ונגישים. שיקול חשוב נוסף הוא גם האפשרות שלכם לקבל תנאים טובים מהרשויות המקומיות. ככל שהן רחוקות יותר מהמרכז, הן ירצו למשוך אליהן לקוחות חזקים ויציבים כדי להבטיח להם גם הטבות ועובדים פנויים מהאזור – שילוב של כמה יתרונות בבחירה כזאת.

אנו במעוף יועצי נדל"ן מכירים את האזורים השונים בצפון, מכירים ועובדים עם היזמים המובילים, ויודעים לתפור עבורכם את העסקה הנכונה, בין אם בקרקע או מחסן לרכישה ובין אם במבנה להשכרה, ונשמח לעמוד לשירותכם.

לפרטים נוספים: אליאב 054-5333528, אסף 054-5333523

מוזמנים לבדוק גם השכרת מחסנים במרכז והשכרת מחסנים באשדוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *