מבני תעשיה ולוגיסטיקה באזור התעשיה הדרומי באשקלון

למי שמחפש מחסנים למכירה באשקלון, שיקח בחשבון שאזור התעשיה הדרומי באשקלון זוכה בתקופה האחרונה לתנופת פיתוח, היות והאזור קיבל מעמד של אזור פיתוח א' וכן ישנו חיבור של צינור הגז לאזור, כך שמפעלים יכולים להתחבר לגז ולהוזיל משמעותית את עלויו הייצור שלהם. האזור מסודר מאד ולמעשה מורכב ממספר רחובות בצורת שתי וערב.

מרבית המגרשים באזור הינם בגדלים של 4-11 דונם, כך שניתן לבנות 4,000 מ"ר לפחות בקומת קרקע.

עלויות הקרקע באזור נחשבות למתונות יותר יחסית לאזורים צפוניים יותר, ועומדות על סדר גודל של 1.5 – 1.6 מיליון ₪ לדונם.

אזור התעשיה מאופיין בנוכחות חזקה של מפעלי ייצור מתכת ופלדה, ייצור פלסטיק ואריזות וכן מפעלים נוספים. אזור התעשיה הדרומי אשקלון מרווח, נגיש מאד, יחסית קרוב לנמל אשדוד ולאזור הדרום כולו.

באזור התעשיה ניתן למצוא חברות כמו אפי תעשיות פלדה, סדובסקי, קרלסברג ועוד חברות רציניות רבות.

כאמור, האזור קיבל מעמד של אזור פיתוח א', מה שמגדיל משמעותית את האטרקטיביות שלו ומעמיד אותו בקו אחד עם קריית גת וברקן לדוגמה.

מחסנים למכירה באשקלון

לחברתנו מספר נכסים ומחסנים למכירה באשקלון וגם להשכרה. מחירי השכירויות נעים בסביבות ה – 25-30 ₪ למ"ר, והמבחר כרגע מצומצם.

כמו כן ניתן לרכוש מקום קיים בהיקף של 5,200 מ"ר בנוי בקרקע, על מגרש של 11 דונם, במחיר של  מליון ₪.

אנו סבורים שהפרשי מחירי השכירות בין אזור התעשיה של אשדוד לזה של אשקלון, בתוספת היתרונות שיש בישיבה באזור פיתוח א' (וחיבור צינור הגז למי שצריך), מצדיקים מעבר לאזור זה.

לאזור התעשיה הדרומי אשקלון יתרון נוסף, והוא היכולת להעסיק עובדים מרצועת עזה. למעט בעיית הסגרים שמדי פעם "קופצים", עובדים אלו זולים יחסית להעסקה ונוטים לעבוד תקופות זמן ארוכות באותו מקום. הקירבה לרצועת עזה הופכת במצב כזה ליתרון מובהק.

מעוף יועצי נדל"ן מתמחה בנדל"ן עסקי, ומשרתת את לקוחותיה משנת 2001. החברה ממוקמת בגוש דן ועובדת בפרישה ארצית.

איתור מיקום למפעל דורש מיומנות והיכרות עם אזורי התעשייה השונים באותו אזור. בדרך כלל יש קושי להעתיק מיקום של מפעל מאזור לאזור, ומרבית בעלי המפעלים יעדיפו להישאר באותו איזור, היות ואיתור עובדים חדשים ומקצועיים הינו סיפור מאתגר, במיוחד בתחום התעשיה.

חברתנו מעוף נדל"ן יודעת לתת מענה כולל, החל משלב איתור המיקום ועד לשלב המעבר, ובכלל זה גם ייעוץ: לאיזה אזור כדאי לעבור, על בסיס מיקומי מגורי העובדים, האפשרות והיכולת לגייס עובדים חדשים, תעריפי ארנונה לשטחים פנויים ושטחים מקורים, ייעוץ וסיוע בבחירת חברת פיקוח והנדסה שתלווה את הפרויקט וכן סיוע בבחירת קבלן מבצע (אם מעוניינים בפרויקט של "תכנון ביצוע").

נשמח לעמוד לשירותכם.

מוזמנים לעיין גם במחסנים להשכרה במרכז >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *