מחסנים למכירה באשדוד ואזור עד הלום נעשו נדירים מאד בשנים האחרונות. הסיבה העיקרית לכך היא שהביקושים בתחום הלוגיסטיקה גברו ואפשר לומר שאף התעצמו. הטבעת שסביב נמל אשדוד היא הנהנית העיקרית מביקושים אלו, ומחירי המחסנים והלוגיסטיקה באזור זה התייקרו מאד.עליית מחירי הדלקים, פקקי התנועה,וזאת לצד הביקושים הרבים לשירותי הובלה ועליית שכר המובילים וגורמים נוספים, העלו את החשיבות של ישיבה בסמוך לנמל אשדוד. עלות הובלה מנמל אשדוד למחסן הנמצא במעגל הראשון (אשדוד ועד הלום) נמוכה משמעותית מהובלה לאזור ראשון לציון וחולון, לדוגמא. כך שחברות וארגונים שצריכים הובלות רבות ביום או בשבוע, יחסכו סכום משמעותי אם יישבו ליד הנמל, ולעיתים מדובר בעשרות אלפי ₪ בחודש.

אזור עד הלום ואשדוד, לצד אזור התעשיה של יבנה, הינם אזורים מבוקשים מאד ללוגיסטיקה ותעשיה, ומלאי הקרקעות באזור זה הולך ופוחת. המחיר לדונם באשדוד ועד הלום חצה כבר את ה – 4 מליון₪ ובעלי נכסים מבקשים מחירים שכבר מתקרבים ל 4.5 מליון ₪ ויותר.

מחסנים למכירה באשדוד

מחירי המחסנים למכירה ורכישה באשדוד ועד הלום עומדים היום על 9,000 ₪ למ"ר ויותר, ואיתור שטח גדול לרכישה או למכירה במחיר הגיוני, הפך למאתגר מאד. כמו כן, מרבית שטחי המחסנים למכירה אינם ברמה גבוהה, וזה מתבטא בתקרות נמוכות יחסית, מבנים ישנים מאד ומוזנחים ועוד. נשאלת השאלה האם חברת לוגיסטיקה או חברה המעוניינת במחסן, מסוגלת לשלם יותר מ 8,000 ₪ למ"ר והאם זה משתלם לה. במציאות אנו רואים שכל עוד מדובר בחברות המעוניינות בשטחים קטנים יחסית, הן יודעות לשלם מחירים גבוהים יותר למ"ר. כאשר מדובר במחסנים של אלפי מ"ר והמכפלות גבוהות יותר, המצב משתנה.

חברתנו משווקת מחסנים למכירה באזור התעשיה עד הלום, במחירים של 8,500 ₪ למ"ר בקומות עליונות עם רמפת עליה למשאיות 20 פיט, ובמחירים גבוהים יותר לקומת קרקע עם פריקה וטעינה למשאיות 40 פיט ועומס רצפה בלתי מוגבל.התקרה בקומת הקרקע תהיה בגובה של 8 מטר ובקומה הראשונה – 6 מטר. המחסנים יהיו מוכנים עד שנת 2024, ויהיו במתחם של שלוש קומות של 8,000 מ"ר. המבנה יהיה חלק ממתחם, עם חצר תפעולית של 12 דונם, חניות רבות ופיתוח סביבתי. חברות המעוניינות במבנה לוגיסטי לרכישה באזור נמל אשדוד יכולות למצוא במתחם זה את מבוקשן, היות ומדובר במתחם הלוגיסטי החדש ולמעשה היחיד שניתן יהיה לרכוש בשנים הקרובות (ככל הנראה). אחד היתרונות במתחם זה בעד הלום, הוא שאין צורך לקנות קרקע, כלומר – נושא החצר התפעולית ולמעשה המחיר של החצר התפעולית שהוא משמעותי בעסקה –נחסך. החיסכון מהותי מאד ולמעשה מדובר במיליוני שקלים רבים, ולאחר מכן החיסכון מתבטא לעיתים בהוצאות ארנונה נמוכות יותר. לקוחות שאין להם צורך באחסון מכולות או ציוד בחצר תפעולית, יכולים בהחלט לרכוש מחסן או שטח למפעל במתחם משותף.

רכישת לוגיסטיקה, תעשיה ונדל"ן עסקי באמצעות חברת מעוף

חברתנו בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בייעוץ, תיווך ושיווק נדל"ן עסקי ומניב. אם אתם מחפשים מחסנים או מבני תעשיה לרכישה באשדוד ובאזור תעשיה עד הלום, הצוות המנוסה שלנו יוכל לעזור לכם לאתר את המבנה המתאים ביותר לצרכים ולמטרות שלכם.

מוזמנים ליצור איתנו קשר בשביל להתניע את התהליך בטלפון – 072-3308826, 054-5333528 – אליאב, 054-5333523 – אסף.

מוזמנים לעיין גם במחסנים להשכרה במרכז >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *