מחסנים למכירה בצפון

מחסנים למכירה בצפון

תוכן עניינים

נדל"ן עסקי מוצע היום באופנים שונים למי שרוצה לשכור או לקנות, ומתלבט בין האפשרויות שעומדות לרשותו. לשיקולים השונים היכן לבחור את המיקום של המחסנים שאתם זקוקים להם מתווסף גם השיקול האם לקנות מחסן במקום לשכור אותו, כאשר השיקול הוא לא רק תזרים מזומנים אלא גם התכנית העסקית שלכם. יש שיקולים רבים שתומכים בכל החלטה לכאן או לכאן ולהלן חלק מהשיקולים שיכולים לשכנע אתכם לחשוב על מחסנים למכירה בצפון כעסקה הנדל"נית הבאה שלכם. זה נכון גם לתעשיינים, גם לבעלי חנויות וגם למי שרוצה לעסוק בנדל"ן לצורך הכנסה פסיבית ותשואה טובה.

נכס עסקי לשנים רבות

כשנכס הוא שלכם אתם יכולים לעשות בו מה שאתם רוצים ולייעד אותו לכל מטרה שמוגדרת בייעוד החוקי שלו. שיקולי העלויות מול התועלת חשובים כשאתם רוצים להרוויח לטווח הארוך ולא למצוא פתרונות זמניים בלבד שעלולים לעלות לכם כסף רב. יחד עם זאת, השקעת משאבים כספיים גדולים ברכישת נכס באה לא פעם על חשבון התפתחות עסקית, וחברות ומפעלים רבים מקבלים את ההחלטה לשכור במקום לקנות. גם אם אתם זקוקים למינוף מסוים ולהקצאה אחרת של המשאבים והמזומנים שלכם, במקרים מסוימים יש עדיפות לרכישת מחסנים למכירה בצפון, וזאת כאשר אין כוונה להעתיק את המיקום שלכם לאזור אחר בארץ. כך שאם אתם מפעל מבוסס או חנות איקומרס שמתכוונים להישאר בצפון שנים רבות, נכס עסקי כזה הופך להיות אחד הנכסים החשובים של החברה ולאחר שמחזירים חלק מההלוואה בגין הנכס, אתם יכולים להשתמש בו כערובה להלוואות נוספות.

מחסנים למכירה בצפון

מחסנים למכירה בצפון יכולים לשרת לא רק את החברה והמפעל שלכם. במקרים מסוימים, כאשר יש הצעה טובה על השולחן, ניתן לרכוש שטח גדול יותר מהדרוש כרגע, ולהשכיר חלק ממנו לחברות אחרות, עד שיהיה לכם הצורך בשטח זה.

ישראל מדינה קטנה

בשנים האחרונות ניתן לראות כי אזורים שנחשבו עד לא מכבר כפריפריות רחוקות, הופכים, עם התרחבות הכבישים הבינעירוניים ובמיוחד כביש 6, לנגישים יותר. חברות רבות בוחרות למקם את המרכזים הלוגיסטיים שלהם בצפון, הן בשל האוכלוסייה שהולכת וגדלה בצפון הארץ, והצורך של אותן חברות לספק סחורה לאוכלוסיה בצפון הארץ, והן הודות לכבישים המאפשרים להגיע מהצפון למרכז ולדרום בקלות יחסית (כאשר אין פקקים). כמובן שהכל תלוי בטיב הסחורה, עלויות ההובלה היחסיות וכן הלאה.

אזורי תעשיה רבים לא מאפשרים בתב"ע שלהם אחסנה, ומעדיפים תעשיה ומשרדים, היות ותחומים אלו מחייבים העסקת כח אדם רב יותר והעסקת כח אדם רב היא מטרה של רשויות מקומיות רבות (כמו גם תשלום ארנונה גבוה יותר על משרדים). הגבלות התב"ע באזורי תעשיה רבים מביאות לכך שמחסנים/מרכזים לוגיסטייםלמכירה בצפון עם היתר לכך לפי התב"ע, הופכים להיות מצרך נדיר יחסית, בעוד שנכסים לתעשיה ניתן לאתר במקומות רבים יחסית.

מעוף נדל"ן מתמחים בעסקאות מחסנים להשכרה במרכז, בצפון ובדרום. מוזמנים להתייעץ איתנו: אליאב – 054-5333528 או אסף 054-5333523

צרו קשר

מאמרים שיעניינו אותך