שוק המשרדים למכירה בפתח תקווה בזמן סוף סגר הקורונה

שוק המשרדים למכירה בפתח תקווה בזמן סוף סגר

שוק המשרדים למכירה בפתח תקווה בזמן סוף סגר

תוכן עניינים

שוק המשרדים למכירה בפתח תקווה בזמן סוף סגר הקורונה מגלה סימני התאוששות ראשונים. בשבוע האחרון נרשמו מספר פניות למשרדנו, חלקן רציניות, ואף יצא הסכם מכר על משרד בפרויקט בסר סיטי.

אנו צופים התאוששות יפה של משרדים למכירה בפתח תקווה, היות ומלכתחילה מחירי המשרדים באזור זה לא היו גבוהים ולא התנפחו כפי שקרה במקומות אחרים. עד לפני שנתיים נמכרו מעט מאד משרדים בפתח תקווה, היות ולא יצאו לשוק פרויקטים חדשים מזה שנים רבות. לפני כשנתיים החלה השיווק של פרויקט גלובל טאואר (יזמות) ובסר סיטי (קבוצת רכישה). העסקאות הראשונות נעשו בפחות מ – 7,000 ₪ למ"ר לקומות הנמוכות והגיעו ל 10,000 ₪ ויותר לקומות גבוהות.

ההשלכה המרכזית של משבר הקורונה היא, לדעתנו, השלמה של המוכרים עם מחירי מכירה סבירים יותר, ונטיה של בעלי נכסים למכור ולממש רווח, יותר מאשר להמתין לשוכר בתקופה זו של אי וודאות.

מחירים של 8,500-9,500 ₪ למ"ר למכירה בבסר סיטי הינם מחירים הגיוניים שגם משקפים תשואות לפי 50 ₪ למ"ר במעטפת.

בסר סיטי הוא הפרויקט המרכזי כיום בפתח תקווה. הפרויקט ממוקם ממש על תחנת הרכבת הקלה ועל רחוב ז'בוטינסקי, וכולל ארבעה מגדלים וקומת מסחר גדולה, המושכרת בחלקה הגדול (בין היתר לדקתלון הצרפתית) לשוכרים איכותיים. הפרויקט מהווה עוגן לאזור קריית מטלון ועתיד להשפיע על כל הסביבה.

בסר סיטי הוקם כקבוצת רכישה על ידי חברת בסר. היתרון של הפרויקט הוא במגוון הרחב של משרדים שניתן למצוא בו, החל משטחים קטנים של 110 מ"ר ועד לקומות מלאות. החיסרון הוא שקשה למצוא קומות ברצף, וגם מספר הקומות המלאות מצומצם יחסית.

בסמוך לבסר סיטי ממוקם מגדל גלובל טאואר, העתיד להתאכלס בספטמבר 2020. המגדל נבנה ברמה הגבוהה ביותר, ויהיו בו מרכז כנסים, חדר כושר ועוד.

מי שמחפש מספר קומות ברצף לשכירות, כדאי לפנות אלינו בנוגע למגדל חוגי ONE אותו אנו משווקים (ללא עמלת תיווך) בבלעדיות עם משרד נוסף. בחוגי ONE ניתן יהיה למצוא קומות רבות ברצף ובאיכות גבוהה.

ניתן למצוא משרדים למכירה בפתח תקווה בטווחי מחיר של 8,000 – 10,000 ₪ למ"ר, ויש גם משרדים בבניינים של ארבע קומות בקריית מטלון וקריית אריה, עם יחס ברוטו נטו נמוך ודמי ניהול של 12 ₪ למ"ר.

בבסר סיטי ניתן למצוא משרדים עם מרפסות צמודות. הפרויקט יהיה מוכן בתחילת 2022 וניתן להתרשם ממנו כבר היום. כל החלונות הינם חלונות מסך וניתן לסמוך על קבוצת בסר שתשלים פרויקט נוסף מוצלח.

משרדנו משווק משרדים רבים בבסר סיטי, הן למכירה והן להשכרה ונשמח לעמוד לשירותכם באיתור נכס מתאים.

הנכסים שיש לנו היום :

בבסר סיטי:

350 מ"ר בקומה גבוהה בבסר סיטי

קומה מלאה (1,300 מ"ר)

110/130 מ"ר

כמו כן יש קומה בבניין מודרני בקריית מטלון – 1,000 מ"ר + חניות.

לפרטים נוספים על משרדים למכירה בפתח תקווה צרו קשר: 072-3308826

מעוף נדל"ן מתמחה גם במשרדים להשכרה בתל אביב >>

צרו קשר

מאמרים שיעניינו אותך